Dokumentarer, Musik
SUGA fra den verdenskendte gruppe BTS arbejder på et nyt album. Han tager ud på en rejse for at finde den historie, han skal fortælle gennem sin musik, mens han kommunikerer med kunstnere fra byer i hele verden.
Som otteogtyve-årig har Min Yunki, der har haft mange bekymringer og drømme, etableret sig som den verdenskendte kunstner SUGA fra BTS. Efter at have efterladt sig et unikt eftermæle med sit naturtalent, hårde arbejde og strålende succes, arbejder han nu på et soloalbum som Agust D. Han tager ud på en rejse for at opdage nye historier. Fra Las Vegas, Malibu, San Francisco, og Tokyo, til Chuncheon, Pyeongchang, og Seoul, tager SUGA ud for endnu engang at finde sin drøm.