j-hope IN THE BOX
Jeg er jeres håb. I er mit håb. Jeg hedder j-hope. Vi fanger kunsteren j-hopes daglige liv i 200 dage fra produktionen af "Jack In The Box" og albummets listening party til hans forberedelser og optræden på scenen til "Lollapalooza."