Snowdrop
En fængslende kærlighedshistorie, der trodser begivenhederne i Seoul i 1987. Yeong-ro, en kvindelig universitetsstuderende, behandler den blødende Soo-ho, en studerende fra et prestigefyldt universitet, som en dag springer ind på et kvinde-universitetskollegium trods den strenge overvågning og farlige situation.
I 1987 springer en blodig mand ind på et kvindekollegium i Seoul. Yeong-ro, en kvindelig universitetsstuderende, der er faldet pladask for ham på en gruppe-blind date, tager sig af ham på trods af den strenge overvågning og farlige situation. Yeong-ro bliver dog chokeret, da hun opdager hans hemmelighed. Selvom han hjerteskærende våger over sin første kærlighed, Yeong-ro, har Soo-ho intet andet valg end at parere ordre og agere for at redde sine kollegaer og vende tilbage til sit hjemland, hvor hans bror venter. Yeong-ro går imod sin fars vilje og arbejder hånd i hånd med Soo-ho for at redde sin elskede mand og sine venner. Hvad bliver deres skæbne?
Da Yeong-ro og Soo-ho mødes på en gruppe-blind date, forelsker Yeong-ro sig i ham ved første blik.
Soo-ho forhandler med lederen af den nationale sikkerhedstjeneste om at flygte med sin kollega.
Soo-ho vender det blinde øje til Yeong-ro, der føler sig forrådt, og fortsætter gidselkrisen.
Da Soo-ho bruger Yeong-ro som et forhandlingsmiddel for at undslippe, vikles deres skæbner sammen.
Mens Soo-hos hjerte bliver knust på grund af Yeong-ro, når gidselkrisen de landsdækkende nyheder.
Yeong-ro kan ikke stole på Soo-hos oprigtighed og planlægger at flygte med Lee Gang-mu.