Splash
Tom Hanks spiller en arbejdsnarkoman, der er overbevist om, at han ikke kan forelske sig… indtil han på mystisk vis reddes til søs af sin drømmehavfrue.
Tom Hanks spiller Allen Bauer, en arbejdsnarkoman, der er overbevist om, at han ikke kan forelske sig… indtil han på mystisk vis reddes til søs af sin drømmehavfrue. Snart fejes Allen og Madison (Daryl Hannah) væk i en morsom og hjertevarmende romance. Ron Howard instruerer en stjernefyldt rollebesætning inklusive Eugene Levy og den morsomme John Candy i en magisk fortælling. Indeholder afbildning af tobak.