Den Lille Havfrue
"Den Lille Havfrue" genskaber den elskede historie om Ariel, en nysgerrig havfrue, der længes efter at opleve livet på land, og mod sin fars ønske besøger hun overfladen. Ariel kommer på en uventet rejse mod selvopdagelse, da hun møder en prins, en havheks og en utrolig ny verden.