Aladdin
Fra Disney kommer den spændende og sprudlende live-action-udgave af den animerede klassiker, Aladdin. Den spændende beretning om den charmerende gadedreng, Aladdin, den tapre, selvstændige prinsesse Jasmin og lampeånden Genie, der kan være nøglen til deres fremtid.