Interior Chinatown
Interior Chinatown følger historien om Willis Wu, en bifigur fanget i et politidrama, der forsøger at finde vej ind i den større historie - og undervejs afdækker hemmeligheder om den mærkelige verden, han bor i, og hans families skjulte historie.
Willis forsøger at hæve niveauet. Lana forsøger at beholde sit job ved at kysse Green.