Håbets hav: Amerikas skatte under vandet
Til fejring af 100 års jubilæet for de amerikanske nationalparker tager oceanograf Sylvia Earle ud for at inspirere en ny generation til at oprette 'blå parker' til beskyttelse af verdenshavene. Med hjælp fra Nat Geo-fotografen Brian Skerry udforsker Sylvia og en dedikeret gruppe af havmiljøforkæmpere de blå dybder og indleder en årelang mission for miljøet.