The Last of the Chupacabras
I en verden, hvor kultur næsten er blevet udryddet, kæmper en ensom amerikansk-mexicansk kvinde for at bevare sine traditioner - og intetanende hidkalder hun en mørk og forhistorisk skabning til at beskytte sig.