Amerikansk Eid
Ameena, en muslimsk pakistansk indvandrer, vågner op til eid og indser, at hun skal i skole. Med et knust hjerte og hvemve går Ameena til kamp for at gøre eid til en helligdag, og i processen kommer hun tættere på sin storesøster og omfavner sit nye hjem - mens hendes nye hjem omfavner hende.