En temporada baja
Alberto var engang en succesfuld fodboldagent, men bor nu på en campingplads uden for Valencia. En dag møder han Charly, en fraskilt politibetjent, der sover på stationen, mens han prøver at vinde ekskonen tilbage. Alberto inviterer Charly til at bo på campingpladsen, og sammen forsøger de at støtte hinanden.