Madfejden
Chip og Chap har travlt med at samle nødder og gemme dem i et træ, da Pluto forsøger at gemme sit kødben i samme træ. Da alle nødderne ender i Plutos hundehus, må Chip og Chap finde en måde at få nødderne tilbage.