Mickey og Bønnestagen
Denne dejlige perle er fuld af charme og historiske Disney-øjeblikke. Det var den sidste animerede kortfilm med Walt Disney som Mickey Mouses stemme, og den eneste film med fire af Walts mest berømte figurer: Mickey Mouse, Anders And, Fedtmule og Jesper Fårekylling. I klassisk Disney-stil fortæller Jesper Fårekylling historierne om cirkusbjørnen Bongo samt Mickey og Bønnestagen.