Electric Bloom
De tre medlemmer af en mega-berømt popgruppe, Electric Bloom, ser tilbage og fortæller historien om deres band og deres venskab, som startede den dag de mødtes i high school.
De tre medlemmer af en mega-berømt popgruppe, Electric Bloom, ser tilbage og fortæller historien om deres band og deres venskab, som startede den dag de mødtes i high school. Overpræsterende Posey, rebelske Jade og finurlige Tulip tager på en rejse for, at blive det største band i verden og de bedste venner i universet.