Harley i midten
Harley Diaz kommer fra en familie med syv børn, og hun er fanget i midten! Hun må lære at håndtere alle de udfordringer hendes lidt mere end gennemsnitligt store familie byder på.
Harley Diaz kommer fra en familie med syv børn, og hun er fanget i midten! Hun er stærkt opsat på at finde opfindsomme måder at gøre en forskel på og må lære at håndtere alle de udfordringer hendes lidt mere end gennemsnitligt store familie byder på. Harley er beslutsom og ved at hun og hendes familie kan udrette hvad som helst - når bare de holder sammen.