Men in Black II
Et formskiftende rumvæsen, forklædt som en smuk lingerimodel, og hendes halvdumme makker går til angreb på MiB's "teknisk set" ikke-eksisterende hovedkvarter. Agent J må genaktivere den pensionerede og hukommelsesslettede K.
Fire år efter at Jay og Kay afværgede en intergalaktisk katastrofe, har Jay overtaget sin tidligere partners rolle som den mest irriterende effektive medarbejder i det uofficielle regeringsagentur, der regulerer alt fremmed på Jorden. Mens han efterforsker en tilsyneladende rutinemæssig forbrydelse mellem rumvæsener, afslører Jay et djævelsk komplot udtænkt af Serleena, et ondt monster forklædt som en sexet lingerimodel. Da Serleena tager hele MIB-bygningen som gidsel, kan Jay kun vende sig mod den pensionerede Kay, hvis ekspertise repræsenterer universets sidste og bedste håb for at afværge den ultimative ødelæggelse.