Men in Black 3
Agent Jay rejser tilbage i tiden til 1969. Her teamer han op med en ung Agent Kay. Sammen skal de stoppe et ondt rumvæsen og redde fremtiden.
I Men in Black 3 er agenterne J (Will Smith) og K (Tommy Lee Jones) tilbage – i tiden ... J har oplevet mange uforklarlige ting i sine 15 år hos MiB, men ingenting – ikke engang rumvæsnerne – forvirrer ham lige så meget som hans tørre og ordknappe partner. Men da K's liv og Jordens skæbne sættes på spil, bliver agent J nødt til at rejse tilbage i tiden for at sætte tingene på rette plads. J opdager, at universet gemmer på hemmeligheder, som K aldrig har fortalt ham om. Hemmeligheder, der kommer for dagens lys, da han slår sig sammen med den unge agent K (Josh Brolin) for at redde sin partner, bureauet og menneskehedens fremtid.