We are Artists not Vandals - Stew
Fra hans første spraytag til et monumentalt 52 meter højt vægmaleri i Paris følger denne film gadekunstneren Stews 20 år lange rejse. Det er historien om, hvordan en kunstner, der engang arbejdede i skyggerne, finpudsede sit håndværk for at skabe sig et navn indenfor gadekunstens livlige verden.