A Good Day To Die Hard
Bruce Willis er tilbage i denne helt utrolige, overrumplende og løsslupne actionfilm, som John McClane, den heroiske betjent fra New York, der har en særlig evne til at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.