Lea
Lea har været omgivet af kriminalitet hele sit liv. Hendes bror er chef for 'Ndrangheta, og hendes mand er en af hans mest betroede mænd. Hun ønsker dog en anden fremtid for sin datter, koste hvad det vil. Efter at have delt sin viden med politiet, forsvinder hun. Nu er det op til datteren Denise at finde ud af, hvad der er sket og løse mysteriet om hendes forsvinden.