I Nostri Figli
Elena blev dræbt af sin eksmand på Sicilien. Familieretten skal til at overdrage Elenas tre børn til forskellige børnehjem. Der er kun en fætter til offeret, der kunne tage sig af dem, nemlig Roberto og hans kone Anna. Anna og Roberto beslutter sig for at adoptere de tre søskende, men børnene opdager en frygtelig sandhed om deres mors død.