Muppets Now
Scooter skynder sig for at nå deadlinesene på den splinternye Muppets-streamingserie, som skal lægges op NU. Han navigerer uden om forhindringer og komplikationer, som resten af Muppet-banden kaster efter ham.
Imens deadlinen nærmer sig, har Fozzie Bjørn store idéer, men Muppets har ikke meget tid.
At installere en systemopdatering på Muppet-computeren er en alvorlig fejltagelse.
Muppeterne får en ny praktikant til at promovere "Muppets Now" på de sociale medier.