Mød Kermit, Miss Piggy og alle de sjove Muppets i denne magiske version af Charles Dickens' klassiske eventyr. Michael Caine er den griske, fedtede Ebenezer Scrooge. En juleaften får Scrooge besøg af spøgelserne fra fortiden, nutiden og fremtiden. Sammen med rare, ydmyge Bob Cratchit og hans familie vil spøgelserne åbne Scrooges øjne og hjerte op for julens sande budskab.