Clan of the Meerkats
Filmet over et helt år følger WILD en enestående (og kær) familie, der kun er 30 cm høj.
Filmet over et helt år følger WILD en enestående (og kær) familie, der kun er 30 cm høj. Se, hvordan disse små, men stærke surikater overlever i den barske ørken. Følg den vedholdende matriark, der presses til at føde arvinger og sørge for familiens overlevelse i mange generationer. Og sammen vil denne familie på 20 kæmpe med en rivaliserende flok for at beskytte deres territorium.