Dragonball: Evolution
Den unge kriger Goku begiver sig ud på et utroligt eventyr for at forpurre onde kræfter og indsamle alle syv af verdens Dragon Balls. De mystiske kugler, der giver ufattelige kræfter.
En naiv, ung kampsportskunstner, en ældre sensei, en kvindelig videnskabsmand med en dårlig holdning og en smuk tyv søger efter de syv Dragon Balls, som de har fået at vide er jordens eneste håb mod en gruppe rumvæsner, der er fast besluttet på at ødelægge planeten.