Inside North Korea: The Cyber State
Nordkorea kan nu angribe ustraffet og uden at sætte en eneste soldat på jorden. Fra Sony til WannaCry, omfavner Nordkorea cyberkriminalitet for profit og disruption med en hær af 6.000 cyberkriminelle verden over, der stjæler og snyder.