SMÅT – Småbørnenes transporttjeneste
Pingvinen Pip og Flamingoen Freddy er juniorflyvere hos småbørnenes transporttjeneste SMÅT, hvor de skal levere nuttede dyreunger til deres forældre.
Pingvinen Pip og Flamingoen Freddy har fået drømmejobbet som juniorflyvere hos småbørnenes transporttjeneste SMÅT, hvor de skal levere nuttede dyreunger til deres forældre. Som det første leveringshold, der ikke består af storke, har de to fjerede venner meget at lære, men med Pips sind og Freddys hjerte skal de nok bevise, at det ikke er ens vinger, men det, der er nedenunder, der er afgørende.