Vampyrina
Vampyrina er flyttet fra Transsylvanien til Pennsylvania og er ved at lære hvordan man får nye venner på en ny skole, og omfavner alt, hvad menneskeverdenen har at tilbyde.
Vampyrina er den nye pige i byen! Vampyrina er flyttet fra Transsylvanien til Pennsylvania, og nu må hun og familien tilpasse sig livet som vampyrer i storbyen. Vampyrina hjælper sine forældre med at drive Rædselshotellet, et pensionat for genfærd og genspenster, hun lærer hvordan man får nye venner på en ny skole, og hun omfavner alt, hvad menneskeverdenen har at tilbyde. Det er måske ikke helt let at passe ind, men hun ved at det er vigtigt, at man er sig selv og står ved det!