When a Dream Comes True
Den snart 40-åroge Ed, hvis bryllup er lige om hjørnet, indser, at hans liv ikke er gået efter planen. En identitetskrise begynder, hvilket får ham til at forlade alt og prøve at realisere sin barndomsdrøm – den amerikanske drøm – selvom han risikerer at miste sin forlovede, ødelægge sin forretning og blive til grin over for familie og venner.