Szenen Meiner Ehe
To personer, der engang var et par, mødes tilfældigt igen og konfronteres med, hvem de hver især er blevet til. Denne intime og personlige dokumentar udforsker udviklingen af kærlighed og et forholds komplekse dynamik, samfundets mindste enhed. Det er en personlig fortælling om kærlighedens mysterium og livets realiteter.