Action og eventyr, Science fiction
Baseret på Jules Vernes roman, fører Kaptajn Nemo krig fra sin undervandsbåd mod en verden, han betragter som ond. Kan den tilfangetagne besætning afsløre hans onde plan, før han ødelægger verden?