Action og eventyr, Historie
Der har aldrig været en helt som Davy Crockett, og du vil se hvorfor, når han kæmper mod en alligator, en indianerhøvding i en tomahawk-duel og kæmper for frihed i Alamo.
Der har aldrig været en helt som Davy Crockett, og du vil se hvorfor, når han kæmper mod en alligator, en indianerhøvding i en tomahawk-duel og kæmper for frihed i Alamo. Davy og hans ven George Russell kæmper i Creek Indian-krigen, Davy vælges ind i Kongressen og bringer sine rå metoder til Repræsentanternes hus. Endelig tager Davy og George til Texas og det sidste opgør i Alamo.