Efter at have forpurret Cruella DeVils plot om at lave hvalpene om til en pelsfrakke, er Dearly-familien (Roger og Anita Dearly, Nanny, Pongo, Perle, deres 15 egne hvalpe og 84 adopterede hvalpe) flyttet til en gård på landet.
Efter at have forpurret Cruella DeVils plot om at lave hvalpene om til en pelsfrakke, er Dearly-familien (Roger og Anita Dearly, Nanny, Pongo, Perle, deres 15 egne hvalpe og 84 adopterede hvalpe) flyttet til en gård på landet. Tag med Pongo og Perles hvalpe, modige Lucky, runde Rolly og gnomen Cadpig, når de sammen med deres kyllingeven Spot forsvarer deres nye hjem mod Cruella DeVil (Anitas chef og nu nye nabo), når de konstant får problemer og sniger sig ind på Grutely, og har alle mulige skøre eventyr rundt omkring på gården. Med på turen er også Tripod, Patch, Two-Tone, Wizzer, Dipstick, Mooch og alle de andre venner fra garden.