Howard
"Howard" er historien om Howard Ashman, den geniale tekstforfatter bag Disney-klassikere som "Aladdin", "Skønheden og Udyret" og "Den lille havfrue" og skaber af musicals som "Gys i blomsterbutikken". Filmen her indeholder optagelser, der aldrig er set før, og udforsker, hvordan Howard blev tekstforfatter til nogle af de mest kendte familiefilm i verden.