Vermist
Da sekstenårige Evi bliver opdaget med en dreng på en klub af sin strenge far, vælger hun at stikke af. Hvad der kunne ligne almindeligt teenageoprør, tager en alvorlig drejning, da Walter Sibelius, leder af afdelingen for forsvundne personer, indleder en fuld efterforskning, fast besluttet på at afsløre sandheden bag hendes forsvinden.