Animation, Romantik
En misundelig træstub truer to træer, der er forelskede, med at starte en skovbrand. Men da regnen kommer og slukker branden, genoplives skoven og fejrer brylluppet.
Tegnefilmens fortælling handler om to træer, der er forelskede og bliver truet af en misundelig gammel træstub, som forsøger at brænde skoven ned for at ødelægge dem. Men han lykkes kun med at brænde sig selv til aske. Skoven genoplives og fejrer brylluppet.