Logan
I den nærmeste fremtid tager en udkørt Logan sig af en svækket Professor X på et skjulested ved den mexicanske grænse. Men Logans forsøg på at gemme sig fra verden og sin fortid bliver ødelagt, da en ung mutant, der er forfulgt af mørke kræfter, dukker op.