Circus Is My Home
Denne dokumentar er filmet over to årtier og følger Cirkus Finlandias hjerte. Den indfanger en families rejse, hvor børn bliver til stjerner, stiftere forbereder sig på at give stafetten videre, og drømme udvikler sig. Det er et intimt indblik i, hvad det vil sige at leve med og elske cirkusverdenen.