Quiz Lady
Quiz Lady fra 20th Century Studios er en hylende morsom og hjertevarm komedie med Awkwafina, Sandra Oh, Jason Schwartzman, Holland Taylor, Tony Hale og Will Ferrell om to søstre i en dysfunktionel familie, der ikke længere har kontakt med hinanden, og det gameshow, som kan vise sig at være nøglen til deres redning. Filmen er instrueret af Jessica Yu og skrevet af Jen D'Angelo.