Rye Lane
"Rye Lane" er en romantisk komedie fra den nye instruktør Raine Allen-Miller med David Jonsson og Vivian Oparah i hovedrollerne som Dom og Yas, to tyveårige, der begge har været igennem dårlige brud, og som finder sammen i løbet af en begivenhedsrig dag i det sydlige London - de hjælper hinanden med at håndtere deres mareridtsagtige ekser og genopretter potentielt deres tro på romantikken.