Sam Smith: Dreams Come True
Følg Sam Smith, den britiske sanger/sangskriver med den uforglemmelige stemmer, der tog musikverdenen med storm ved Grammy Awards i 2015. Vær vidne til rejsen fra den ydmyge begyndelse ved hans første optagelser til hans utrolige vej til berømmelse. Find ud af hemmeligheden bag sangerens succes, og mærk styrken ved hans brændende stemme.