Abbey Road: If These Walls Could Sing
I over 90 år har Abbey Road-studierne været centrale i musikbranchen. I denne personlige film af minder og opdagelser guider Mary McCartney os gennem ni årtier, så vi kan se og opleve den kreative magi, der gør dem til de mest berømte og længst eksisterende studier i verden. Fra klassisk til pop og filmmusik til hiphop udforsker "Abbey Road: If These Walls Could Sing" Abbey Road-studiernes spændvidde, mangfoldighed og opfindsomhed.
I over 90 år har Abbey Road-studierne været centrale i musikbranchen. I denne personlige film af minder og opdagelser guider Mary McCartney os gennem ni årtier, så vi kan se og opleve den kreative magi, der gør dem til de mest berømte og længst eksisterende studier i verden. Fra klassisk til pop og filmmusik til hiphop udforsker "Abbey Road: If These Walls Could Sing" Abbey Road-studiernes spændvidde, mangfoldighed og opfindsomhed. Private interviews afslører, hvordan førende kunstnere, producere, komponister og de dedikerede lydteknikere og personale på Abbey Road fandt deres musikalske sprog og sammenhold, mens livlige arkivoptagelser og indspilningsbånd giver os eksklusiv adgang til disse private studier.