Mission: Bæver
Disney og Pixars nye film Mission: Bæver handler om Mabel, en dyrelsker, der griber chancen for at bruge ny teknologi til at ”hoppe” sin bevidsthed ind i livagtige robotdyr. Mabel bruger sin nye evne til at kommunikere med dyr til at opdage mysterier i sin egen baghave, der overgår alt, hun kunne have forestillet sig.
Hvad hvis du kunne tale med dyr og forstå, hvad de siger? I Disney og Pixars nyeste film Mission: Bæver har forskere opdaget, hvordan man kan ”hoppe” menneskelig bevidsthed ind i livagtige robotdyr, så mennesker får evnen til at kommunikere med dyr som andre dyr! Mabel er en dyreelsker, der griber chancen for at bruge teknologien og opdager mysterier i dyreverden, der overgår alt, som hun kunne have forestillet sig. Mission: Bæver er instrueret af Daniel Chong og produceret af Nicole Paradis Grindle, og Piper Curda, Bobby Moynihan og Jon Hamm lægger stemmer til.