Our Wonderful Nature: The Common Chameleon
En umættelig, sulten kamæleon driver den af på en gren i et træ i skoven, og… snap!... ud kommer øglens ekstremt lange tunge, og de bløde insekter bliver middag. Men det listige væsen tager måske munden for fuld, mens han grådigt udser sig større og større bytte. "The Common Chameleon" er en utroligt morsom film, fortalt som en kort naturdokumentar.