Adult Under Construction
En 25-årig kvinde søger videnskabelige forklaringer på sin teenageadfærd og udforsker pubertetens forandringer og samfundsmæssige udfordringer. Alle generationer står overfor teenageårenes universelle udfordring. Mens videnskabelig forskning kaster lys over teenagehjernen, forbliver grundlæggende aspekter af teenageårene uændrede.