Becoming
Becoming er produceret af LeBron James og Maverick Carter og lader kunstnere og sportsfolk fortælle deres egne livshistorier. Hver person ser tilbage på de anstrengelser og succeser, der har ført dem til det sted, de er i dag. Familie og venner deler deres historier, der fremhæver personernes enestående vej mod berømmelsen.
Becoming er produceret af LeBron James og Maverick Carter og lader kunstnere og sportsfolk fortælle deres egne livshistorier. Hvert afsnit følger en berømthed, der besøger de steder, der har haft betydning for deres udvikling, mens de ser tilbage på de anstrengelser og succeser, der har ført dem til det sted, de er i dag. Familiemedlemmer, trænere, lærere, mentorer og nære venner deler deres personlige minder fra tiden før, hovedpersonerne slog igennem. Disse sjældent delte historier fremhæver personernes enestående vej mod berømmelsen.
Adam DeVine genkalder sig ulykken, der inspirerede ham til at forfølge sine drømme.
WNBA-stjerne Candace Parker deler de øjeblikke i livet, der gjorde hende berømt.
Skuespiller Caleb McLaughlin besøger Broadway, hvor han begyndte sin rejse mod berømmelsen.
Sangerinden Colbie Caillat fortæller om sin kamp for at overvinde sin lammende sceneskræk.
Nick Kroll vender tilbage til det universitet, hvor han begyndte sin succesfulde karriere.
Julianne Hough vender tilbage til London og fortæller om, hvordan hun blev en berømt danser.
Ashley Tisdale ser tilbage på sin rejse fra en genert pige til anerkendt skuespillerinde.
Rob Gronkowski vender tilbage til sin fødeby og ser tilbage på vejen mod NFL-berømmelse.