India from Above
India from Above er en todelt dokumentarserie om en forskelligartet nation og dets folk. Oplev fra luften den største, religiøse forsamling i verden muliggjort af AI, en stort solenergikraftværk, en af verdens højeste ultramaraton, en flydende civilisation, en meteorkrater-sø og en 40 millioner gammel monsun, der giver strøm til en nation.