Europe From Above
“Europe From Above” bevæger sig op over Tyskland, Italien, Nederlandene, Polen, Spain og Storbritannien for at fremvise Europas fineste kulturelle og geografiske vartegn, som man aldrig har set dem før. Vi afslører, hvordan traditioner, konstruktioner og naturlige vidundere har formet dette storslåede kontinent – et levende portræt af disse regioner og de mennesker, som holder traditionerne i live.