Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Den neo-impressionistiske mester Paul Signac var også en passioneret samler og købte værker af Monet, Van Gogh og Cézanne. Denne film udforsker hans bemærkelsesværdige, private samling og giver et uventet indblik i hans personlighed og hans centrale rolle i avantgardekunsten.