Flugten på abernes planet
I den roste efterfølger til Abernes Planet falder en astronaut igennem en tidsbarriere og opdager en undergrundsby, hvor muterede mennesker tilbeder et dødbringende våben.
I den roste efterfølger til Abernes Planet falder en astronaut igennem en tidsbarriere, mens han leder efter sin forsvundne kollega Taylor. Den vovede redningsaktion fører til en undergrundsby, hvor muterede mennesker, der praktiserer tankekontrol, tilbeder et våben, der kan ødelægge hele planeten. Det er både et action-orienteret science fiction-eventyr, en skæv kommentar på verden i dag og opfindsom underholdning for fantasyfans i alle aldre.